Кошик
2391 відгук
+380 (96) 350-01-15
+380 (67) 600-53-49
Гармонія
влево
  • Джеффрі Лайкер. Дао Toyota. 14 принципів менеджменту провідної компанії світу, фото 3
вправо
Джеффрі Лайкер. Дао Toyota. 14 принципів менеджменту провідної компанії світу

Джеффрі Лайкер. Дао Toyota. 14 принципів менеджменту провідної компанії світу

  • Готово до відправки

380 ₴

+380 (96) 350-01-15
Київстар
  • +380 (67) 600-53-49
    Київстар
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Джеффрі Лайкер. Дао Toyota. 14 принципів менеджменту провідної компанії світу
Джеффрі Лайкер. Дао Toyota. 14 принципів менеджменту провідної компанії світуГотово до відправки
380 ₴
+380 (96) 350-01-15
Київстар
  • +380 (67) 600-53-49
    Київстар
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Книга Джеффрі Лайкера "Дао Toyota. 14 принципів менеджменту провідної компанії світу". 8-й од. Серія: Моделі менеджменту провідних корпорацій

Анотація:
Успіх фірми Toyota вже багато десятиліть викликає незмінну цікавість у менеджерів і бізнесменів у всьому світі. Надійність автомобілів Toyota стала еталоном для світової автопромисловості, тому кожен, хто цікавиться підвищенням якості товарів і послуг, так чи інакше знайомиться з досвідом цієї корпорації.
Автор книги професор Джеффрі Лайкер розповідає читачам про джерела успіху Toyota, аналізуючи "дао" компанії — її унікальну філософію бізнесу, в основі якої лежать відкриті їм 14 основних принципів керування. Фундаментальна основа дао Toyota — в унікальному підході до персоналу, що полягає в навчанні, навчанні та розвитку. Саме персонал — кваліфікований, працьовитий, відповідальний — ключ до успіху будь-якої компанії.

Тип обкладинки: м'яка
Рік: 2013
Сторінк: 400
Папір: біла
Мова: російська
Розмір: 139х199мм

Основні
ТематикаДілова література
Мова виданняРосійська
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок400
Рік видання2013
СтанНовий
  • Ціна: 380 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner