Кошик
808 відгуків
+380963500115
+380 (96) 350-01-15
+380 (99) 774-94-19
Гармония
влево
  • Ден. Кеннеді. Жорсткий бренд-білдінг. Вичавіть з клієнта додаткову маржу, фото 2
вправо
Ден. Кеннеді. Жорсткий бренд-білдінг. Вичавіть з клієнта додаткову маржу

Ден. Кеннеді. Жорсткий бренд-білдінг. Вичавіть з клієнта додаткову маржу

  • В наявності

190 грн

+380 (96) 350-01-15
Киевстар
  • +380 (99) 774-94-19
    Vodaphone (МТС)
  • +380 (67) 600-53-49
    Киевстар
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Ден. Кеннеді. Жорсткий бренд-білдінг. Вичавіть з клієнта додаткову маржу
Ден. Кеннеді. Жорсткий бренд-білдінг. Вичавіть з клієнта додаткову маржуВ наявності
190 грн
Купити
+380 (96) 350-01-15
Киевстар
  • +380 (99) 774-94-19
    Vodaphone (МТС)
  • +380 (67) 600-53-49
    Киевстар
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Книга Дена Кеннеді "Жорсткий бренд-білдінг. Вичавіть з клієнта додаткову маржу".

Анотація:
Нова книга безкомпромісного гуру маркетингу Дена Кеннеді — обов'язкова до прочитання для власників стартапів і представників малого та середнього бізнесу, які хочуть побудувати сильний бренд при обмеженому бюджеті. Називаючи себе "фундаменталістом прямого маркетингу" і радикально заперечуючи ідею про те, що великий бренд неможливий без вливання в нього фантастичних маркетингових бюджетів, Ден Кеннеді присвячує свого читача в перевірені на практиці методики отримання успішного бренду безкоштовно. Засновуючи філософію бренд-білдингу на залучення клієнтів за допомогою реклами прямого відгуку, автор доводить справедливість своїх міркувань на прикладі досвіду таких компаній, як Iron Tribe, Orvis, Kodak, Intel, Subway і багатьох інших. Крім того, книга розповідає про особливості первинного та вторинного маркетингу, принципи побудови бізнесу за допомогою технології StorySelling, а також правила створення персонального бренду. Припиніть рівнятися на галузевих гігантів з багатомільйонними рекламними бюджетами. Ден Кеннеді переконаний, що створення бренду має стати приємним побічним ефектом прямого маркетингу, а не результатом великих рекламних витрат. У цій книзі ви знайдете перевірені на практиці маркетингові методики на прикладі реальних компаній дізнаєтеся, як використовувати їх у вашій конкретній ситуації.

Обкладинка: м'яка,
Папір: білий
Сторінок: 292
Розмір: 145х202мм
Мова: російська

Основні
ТематикаДілова література
Мова виданняРосійська
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок292
Рік видання2016
СтанНове
  • Ціна: 190 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner