Чан В.Ким Рене Моборн. Стратегія блакитного океану
- Готово до відправки
200 ₴
- +380 (67) 600-53-49Київстар
Книга "Стратегія блакитного океану". Автор — Чан В.Ким, Рене Моборн.
"Стратегія блакитного океану"- одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес -видань на Аmazon, стала бестселером на п'яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлися накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві. Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійній процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану. Бізнес без конкуренції - це реальність! Суперництво існує лише там, де в червоному океані кривавої боротьбі за споживача під агресивними гаслами "захопити","змусити" чи "витіснити" компанії змагаються за право вивести на ринок черговий звичний товар у новій обгортці. Але, щоб створити справді успішний бізнес, необхідно запропонувати щось особливе! Слід вийти на широкий простір блакитного океану - вільний від конкуренції ринок новаторських пропозицій. Ця книга, що стала справжньою філософією успіху, пропонує створити нову бізнес -модель за 150 стратегічних кроків, уже пройдених автогігантом Ford, фітнес -компанією Gurves, виробником побутової техніки Philips, та тисячами інших лідерів ринку.
Обкладинка: м'яка
Сторінок: 256
Розмір: 138х201мм
Папір: офсет
Мова: українська
Основні | |
---|---|
Тематика | Ділова література |
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 256 |
Стан | Новий |
Виробник | Philips |
- Ціна: 200 ₴