Филип Котлер. Латеральний маркетинг: Технологія пошуку революційних ідей
- Готово до відправки
265 ₴
- +380 (67) 600-53-49Київстар
Книга Філіпа Котлера "Латеральний маркетинг: Технологія пошуку революційних ідей".
Анотація:
Латеральний маркетинг — методика пошуку нестандартних ринкових рішень. Вона дає змогу розробляти нові продукти, знаходити нові ринкові ніші та в кінцевому підсумку здійснювати прорив у бізнесі. У цій книзі ви знайдете докладний посібник з впровадження латерального маркетингу в практику вашої компанії. Без сумніву, латеральний маркетинг стає ключовою ринковою концепцією XXI століття, а менеджери розсовують межі свого мислення й істотно збільшують прибуток.
Рік: 2010
Обкладинка: м'яка
Сторінк: 206
Папір: біла
Розмір: 145х202мм
Мова: російська
Більше пропонувань за книгами на:
http://harmonie.com.ua
інтернет-магазин "Гармонія", розділ Книги
Пересилаю (Новою поштою, Justin, Укріпкою).
У Харкові підійдуть до метро Ботанічний сад або метро Перемога.
Основні | |
---|---|
Кількість сторінок | 206 |
Рік видання | 2010 |
Вид палітурки | М'який |
Стан | Новий |
Тематика | Ділова література |
Мова видання | Російська |
- Ціна: 265 ₴