Джек Мітчелл. Обійміть своїх клієнтів. Практика видатного обслуговування
- Готово до відправки
190 ₴
- +380 (67) 600-53-49Київстар
Книга Джека Мітчелла "Обійміть своїх клієнтів. Практика видатного обслуговування".
Утримати клієнтів – завдання будь-якого бізнесу.
Але найчастіше ці спроби обмежуються знижками для постійних покупців без використання можливостей сучасних баз даних.
Автор цієї книги, власник успішної мережі магазинів одягу Mitchells/Richards/Marshs та Wilkes Bashford на найбільш конкурентному ринку – ринку США. Він зробив так, що його продавці знають все про кожну сотню тисяч покупців і можуть запропонувати кожному саме те, що йому потрібно.
Особлива цінність цієї книги полягає в тому, що вона написана практиком, який ділиться своїми рецептами, а не консультантом, який намагається продати вам свої послуги. Читайте та змінюйте свій бізнес на краще.
Обкладинка: м'яка
Сторінок: 144
Розмір: 140х201мм
Мова: українська
Основні | |
---|---|
Тематика | Ділова література |
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | М'який |
Стан | Новий |
Виробник | Саме Те |
- Ціна: 190 ₴